Regulamin sklepu internetowego Garaż BHP
-
Informacje ogólne
-
Regulamin określa zasady sprzedaży produktów za pośrednictwem strony internetowej z portalem zakupowym przez Garaż BHP Anita Prokop, zwanym dalej Garaż BHP lub Sprzedawcą.
-
Definicje
-
-
Klient - podmiot dokonujący zakupu towarów oferowanych przez Garaż BHP w celu własnej konsumpcji lub w celu dalszej dystrybucji, oraz nabywający prawa do jej własności
-
Sprzedawca - Garaż BHP. Siedziba firmy: Wspólna 4a, 35-205 Rzeszów. NIP: 5170359955. REGON: 180874771.Telefon: 781-533-080. E-mail: anita@garazbhp.pl.
-
Towar - wszelkie produkty, które Klient może nabyć za pośrednictwem serwisu www, e-mailem, telefonicznie oraz dokonując osobiście zakupu w siedzibie sklepu Procera.pl.
-
Strona internetowa - przeznaczona jest dla przedsiębiorców pragnących nabyć towary bezpośrednio w związku z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową. Sklep internetowy nie jest przeznaczony i nie służy do sprzedaży towarów konsumentom, zgodnie z przepisami prawa rozumianymi jako osoby fizyczne dokonujące z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Zdjęcia - mają wyłącznie charakter poglądowy i mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistego wyglądu towaru. Niektóre cechy wyglądu tj. kolor, proporcje etc. mogą być zależne od indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego Klienta i nie są podstawą reklamacji. Obsługa sklepu internetowego zobowiązuje się dokładać wszelkich starań, aby opisy, dane techniczne i zdjęcia produktów były zgodne z rzeczywistością. Sprzedawca zastrzega sobie jednak prawo do ewentualnych pomyłek w opisach, sposobie pakowania i cenach.
-
Regulamin - bieżący regulamin sprzedaży oferowanych produktów
-
Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r. poz. 827), która wchodzi w życie 25 grudnia 2014 r.
-
RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
-
Składanie i realizacja zamówień
-
Dokonywanie zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy jest możliwe 7 dni w tygodniu przez całą dobę, z wyłączeniem czasu kiedy strona internetowa z przyczyn technicznych nie jest dostępna. Zakup jest możliwy tylko po rejestracji konta w sklepie internetowym. Przy dokonaniu rejestracji niezbędne jest podanie numeru NIP firmy oraz adresu e-mailowego.
-
Klient oświadcza, że przed zawarciem ze Sprzedawcą umowy zapoznał się z niniejszym Regulaminem.
-
W celu zamówienia Produktu należy wejść na stronę internetową www.b2b.garazbhp.pl, a następnie dokonać wyboru Produktu, podejmując kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Sklepu.
-
Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są nowe i nie mają wad. Ceny Towarów w Sklepie Internetowym umieszczane są przy towarach (produktach) na stronie www.b2b.garazbhp.pl i są cenami netto (po widocznych cen należy każdorazowy doliczyć podatek VAT) oraz nie zawierają informacji o kosztach dostawy towaru (produktu).
-
Złożone przez Klientów zamówienia będą realizowane w kolejności ich wpłynięcia.
-
Zamówienie może zostać anulowane przez Klienta do momentu wysyłki towaru. Zamówienie, które zostało zrealizowane i towar został wysłany, nie może zostać anulowane.
-
Ostateczna wartość zamówienia oraz cena Towarów znajduje się na fakturze proforma lub fakturze VAT. Klient akceptując ten dokument akceptuje podane w nim ceny Towarów.
-
Dostawa towarów jest możliwa wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
-
Informacje o kosztach dostawy lub sposobem płatności znajdują się na podstronach Sklepu Internetowego - Koszty przesyłki, płatności i są dostępne dla Klienta najpóźniej w chwili złożenia mu propozycji zawarcia umowy.
-
Po złożeniu przez Klienta zamówienia Sprzedawca przesyła na podany w formularzu adres e-mail potwierdzenie rejestracji zamówienia.
-
W procesie składania Zamówienia Klient dokonuje wyboru formy płatności za zamówione Produkty: przedpłata na konto bankowe Bank Millennium S.A. Nr rachunku: 37 1160 2202 0000 0002 2264 4626, gotówka w momencie odbioru towaru (produktu) do rąk pracownika firmy kurierskiej lub inna forma płatności indywidualnie ustalona z kontrahentem.
-
Dostawa towaru (produktu) następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej na wskazany przez Klienta w zamówieniu adres w terminie do 3-7 (słownie: trzech do siedmiu) dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności lub złożenia zamówienia (w sytuacji płatności za pobraniem). W przypadku podania przez Klienta niedokładnych lub błędnych danych, w tym w szczególności dotyczących adresu miejsca dostawy, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za spowodowane tym opóźnienie lub niedostarczenie towaru (produktu).
-
Klient jest zobowiązany sprawdzić zamówienie po odebraniu go w celu zgłoszenia ewentualnym niezgodności. Powinien to zrobić nie później niż w terminie 3 dni od otrzymania przesyłki. Jeżeli zostanie stwierdzone uszkodzenie przesyłki Klient powinien spisać z kurierem protokół szkody.
-
Faktury VAT (i faktury korygujące) informuje, że faktury sprzedaży będą przesyłane tylko drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Kupującego przy rejestracji firmy na portalu B2B, lub będą dostępne na indywidualnym koncie Klienta po zalogowaniu z możliwością pobrania pliku na swoje urządzenie i wydrukowania we własnym zakresie.
-
Na życzenie Klienta faktury sprzedaży mogą być nadal udostępniane przez Sprzedającego w formie papierowej, jednakże prośbę tę Klient musi zamieścić przy każdym zamówieniu w polu “uwagi”.
-
Po wysłaniu przez Sprzedawcę zakupionych artykułów Klient otrzymuje automatyczną wiadomość SMS oraz e-mail od operatora firmy kurierskiej.
-
Jeżeli sprzedawca nie może zrealizować zamówienia na podstawie formularza od Klienta, zostanie podjęty kontakt w celu ustalenia przyczyn i możliwych rozwiązań
-
-
Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
-
Korzystanie z zakupów internetowych jest możliwe po spełnieniu warunków technicznych takich jak:
-
-
urządzenie z dostępem do sieci Internet zaopatrzonego w sprawny system operacyjny
-
posiadanie aktualnej przeglądarki internetowej
-
aktywne konto poczty elektronicznej
Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies. Służą one do wymiany informacji pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem (np. w celach statystycznych). Wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie Internetowym
Dokonując zakupów Klient zgadza się z postanowieniami regulaminu, polityką prywatności oraz plikami cookies
-
Prawo odstąpienia od umowy
-
Towar oferowany przez Garaż BHP jest towarem pełnowartościowym i wolnym od wad.
-
Zgodnie z prawem Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podania przyczyny. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). Odpowiedzialność za poprawne dostarczenie zwracanego towaru spoczywa na Kliencie.
-
Klient ma obowiązek zwrócić towary Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
-
Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie, które również nie może być uszkodzone). W przypadku wykonania na towarze zdobień czy jakichkolwiek modyfikacji towar uważa się za używany i zwrot nie zostanie uznany.
-
Koszt zwrotu zakupionych rzeczy do Sprzedawcy spoczywa na Kupującym
-
Sprzedawca zwraca pieniądze Klientowi w terminie 14 dni od zawiadomienia, jednak dopiero po otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanego towaru pod względem ilościowym i jakościowym.
-
Sprzedawca zwraca Klientowi koszty zwracanego towaru oraz koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.
-
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu
-
-
Tryb postępowania reklamacyjnego
-
Każdy kupujący ma prawo do reklamacji wadliwego towaru.
-
Zgłoszenie reklamacji powinno odbyć się za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres reklamacje@garazbhp.pl. Treść powinna zawierać opis stwierdzonej wady, jej zdjęcia, okoliczności powstania wady.
-
Każdorazowo zgłoszona reklamacja powinna zawierać:
-
zdjęcia całościowe produktu,
-
metki znamionowej od producenta: obuwie na języku, jeśli nie ma to zdjęcie podeszwy, aby był widoczny rozmiar reklamowanego produktu; przy odzieży zdjęcie metki z widocznym rozmiarem,
-
zdjęcia wady
Wymogiem przyjęcia reklamacji jest podanie numeru dokumentu zakupu (faktura, paragon) i daty zakupu. Proces reklamacyjny może zostać rozpoczęty na produkty zakupione na fakturę VAT (1 rok od daty zakupy) lub paragon (2 lata od daty zakupu).
Szczegółowe informacje co do zawartości e-maila można uzyskać telefonicznie 797 015 000. Zastrzegamy sobie także prawo do bezpośredniego kontaktu z klientem w celu uzyskania potrzebnych informacji do złożenia kompletnego zawiadomienia. Reklamowany towar musi zostać dostarczony do sprzedawcy na koszty kupującego. Reklamowane produkty muszą być wyczyszczone, aby rozpocząć proces reklamacyjny.
Proces reklamacji rozpoczyna się w momencie skompletowania całości zgłoszenia (wysłania zgłoszenia, dostarczenie zdjęć, wysłanie produktu).
-
Klient powinien wskazać roszczenia
-
Zwrot kosztów
-
Wymiana na nowy towar
-
Naprawa towaru
-
Inne satysfakcjonujące rozwiązanie
Sprzedawca w najszybszym możliwym czasie, jednak nie później niż 14 dni kalendarzowych, zobowiązuje się do udzielenia informacji zwrotnej.
-
Ochrona danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
-
Zbierane dane są odpowiednio zabezpieczone i wykorzystywane tylko w celu kontaktu technicznego lub handlowego. Stosowane zasady bezpieczeństwa oraz ochrony danych osobowych mają zapewnić jak najlepszą ochronę danych.
-
Dokonując zakupów przez Internet Klient zgadza się z postanowieniami Polityki Prywatności oraz wyraża na nią dobrowolną zgodę. Polityka Prywatności w całości dostępna jest w osobnej zakładce.
-
Klient ma prawo w każdej chwili pisemnie zażądać: wglądu, zmiany lub usunięcia jego danych z bazy naszych Klientów.
-
Garaż BHP zastrzega sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości osobom, których dane kontaktowe posiada i które zgodziły się z Polityką Prywatności. Pod pojęciem niezapowiedzianych wiadomości Garaż BHP rozumie informacje odnoszące się bezpośrednio do jego sklepów, usług i produktów (np. zmiany, wewnętrzne promocje), niekomercyjne listy (np. życzenia, komentarze osobiste itp.) oraz informacje komercyjne.
-
-
Postanowienia końcowe
-
Umowy zawierane są w języku polskim, a płatności dokonywane są w złotówkach (PLN).
-
Sprzedawca okresowo będzie prowadził akcje promocyjne, do których każdorazowo będzie osobny Regulamin Promocji.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie w dowolnym czasie.
-
Każdy Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu i jest związany jego postanowieniami,
-
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
-
Garaż BHP zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.
-
Wszelkie spory, które wynikną w związku z realizacją niniejszego regulaminu i umów sprzedaży towaru oferowanego przez Sprzedawcę, będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji. W przypadku braku osiągnięcia porozumienia, sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporów między. Sprzedawcą, a Kupującym będącym przedsiębiorcą, będzie sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
-
Wszelkie uwagi dotyczące pracy serwisu www, pytania lub skargi prosimy kierować drogą telefoniczną: +48 798 966 557 lub e-mail: sklep@garazbhp.pl lub przez formularz kontaktowy dostępny na stronie https://garazbhp.pl/kontakt/.
-